tisdag 3 maj 2011

Trodde inte mina ögon....

Imorse när jag var på väg till pendeln och såg små snöflingor falla ner mot marken :( Trodde att våren verkligen var på intåg eftersom vi haft sånt varmt och skönt väder ett bra tag.. Men det här med vår kan vi tydligen glömma några dagar.. Nu snöar det för fullt ute :( Det e deprimerande att se... *bläääää*

Fast en sak som gjorde att dagen blev mycket bättre var ett mycket välkommet samtal :-D En av bollarna jag satt i rullning har gett resultat och även om solen e borta idag så sken jag som en sol på vägen hem från jobbet :-D Nu e det bara att hoppas att det går vägen... Så lova att hålla tummarna för mej nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag köra Zumba en vända :) Och imorgon så får jag äntligen köra mitt kära dubbelpass med body pump och Zumba..

Ha en trevlig kväll trots allt snöande...Bye bye

Inga kommentarer: