söndag 15 maj 2011

Heldag inne i stan :)

Japp det hade jag igår tillsammans med min kompis Sofie... Vi gick flera mil kändes det som!! För första gången i historien så spanade vi in samma kille.. En jävligt läcker polis måste jag säga :-P Vi fick t om lov att vända om och gå förbi en vända till för att spana in honom :))

Mina shoppingfynd var en riktigt snygg klocka för 198 :- ett par skitsnygga skor för endast 99 :- (snacka om fynd för en skogalning som mej ). Hittade även ett par snygga solglasögon för 69 :- ( e expert på att slarva bort solglasögon, så jag skulle aldrig köpa ett par svindyra)

Kom hem vid 19 tiden och öppnade en kall och god cider.. Kollade på en film som hette Never let me go. Den var ingen höjdare kan jag säga, men när jag väl börjat kolla på en film så måste jag se klart den :-P











Idag har jag sett en rolig film med Jennifer Aniston och Adam Sandler :) Min låtsasfru heter den.. Kan rekommendera den !!!!!




Ska se om jag kan få nåt gjort här nu, men jag tvivlar på det för lusten vill inte riktigt infinna sig :-P
Baj baj!!

Inga kommentarer: