torsdag 8 november 2012

Fortsatt sjukskriven :(

Jaha nu e jag sjukskriven t om 12 november för att få tid att återhämta mej från alla virus och jävelskap.. Drygt att bara vara hemma, men men får väl göra som doktorn säger.. Hade då inte orkat ta hand om småbarn så som jag mår just nu :( Efter läkarbesöket gick vi och lade oss i sängen och kollade på tv och vaknade på eftermiddagen när svärmor ringde och sa att hon var på ingång och var fikasugen.. Då var det bara att studsa ur sängen och plocka ihop snabbt som fan..haha.. Man vill ju ha det lite snyggt när hon kommer och spanar in allt nytt i lägenheten.. Vi e ju sjuka bägge två och då har vi inte orkat städa nå riktigt här hemma :(

I maj kommer mina stora favoriter till Stadion och ska spela och jag vill verkligen se dom.. Ska försöka fixa så jag kan det.. Vet ju vart man kan få tag i biljetter, men måste lösa det ekonomiska runt det hela.. Tänker inte missa dom det e då ett som e jävligt säkert :-P



Nä nu ska jag ta och vila lite till här...
 
Baj baj

Inga kommentarer: