måndag 19 november 2012

Trådlöst nätverk :-D

Yes nu slipper vi långa sladdar och elände för vi har köpt en router.... Älsklingen har varit så duktig och sett till att våra datorer, tv och X-box går på det trådlösa nätverket nu :-D

Imorgon blir det nog en vända till Mediamarkt och köpa en tv till sovrummet som man kan sätta i Usb-minne i så vi kan kolla på filmer i sovrummet oxå.. Den e så billig så vi kan inte låta bli :-D Ska bli så skönt att bli av med tjockteven inne i sovrummet!!!!



Börjar bli lite piggare nu, men penicillinet gör mej så illamående :(

Nu över till annat.. Igår fick jag reda på att min farbror och hans fruga Cattis kommer hit den 2/12 och lämnar mitt ljus som jag beställde av henne när hon skulle ha ljusparty... Dom tar även med sig min kära diskmaskin som jag längtar efter så mycket :-D Ska bli så härligt att slippa diska så mycket för hand :-D

Nu blir det snart lite mat här och idag blir det fläskfilé och ädelostsås :-P *mumsfillibabba*
 
Baj baj

Inga kommentarer: