måndag 5 november 2012

Vilken stämning.....

Var till kyrkogården i lördags och tände ljus för älsklingens morfar vid hans grav och vi gick även till minneslunden för att tända ljus för min farmor, farfar, mormor, morfar, min farbror och även för de vänner som ryckts bort alldeles för unga :´(  Man fick ett lugn i kroppen och det var länge sen det hände..






Just nu sitter jag och småtittar lite på när älsklingen spelar ett spel som jag fakiskt har köpt..




Han har ju köpt krigs, hockey och golfspel som inte jag e intresserad av så jag ville ha ett spel som jag kan sitta still i soffan och spela lite då och då..

Köpte även  som är ett jätteroligt spel där en gren e grisrace. Man ska hoppa och klappa till sig själv för att få grisen att springa fortare.. Spelade det hemma hos Annika och man såg inte klok ut.. Älsklingen spelade in mej medans jag spelade och jag skrattar så jag tjuter varje gång jag ser eländet :-P
 
Ska väl ta och ta mitt penicillin nu medan jag kommer ihåg eländet... Fick kuren igår när jag åter igen gick till läkaren pga rejäl skallvärk som inte gick över och mitt öra som värkte som fan :(
På torsdag e det tänkt att jag ska jobba igen.. Får verkligen hoppas att det blir så för jag e trött på att bara ligga nu :(

Baj baj
 
 


 

Inga kommentarer: