torsdag 22 november 2012

Spel och lite annat!!

Nu äntligen har jag köpt spelet som jag tänkt köpa under en längre tid :)
Har spelat det hemma hos Annnika nån gång när vi har festat och det var så jävla roligt och stressande spel :-D

Ett annat spel jag tänker köpa e det här..


Det verkar oxå vara roligt och ett perfekt spel att spela när man sitter hemma och festar...

Min kompis som hamnade i Falun e opererad nu och det verkade inte vara nån cancer som tur e :) Hon e kvar i Falun, men ska åka hem imorgon.. Skönt att hon e på bättringsvägen :-D Krya på dej nu gumman och du vet vart jag finns!!!!

Börjar känna mej mycket bättre nu och på måndag ska jag jobba igen och det ska bli så kul att träffa barnen och mina jobbarkompisar igen :-D

Nu blir det mys i soffan... Ha det bäst!!!

Inga kommentarer: