lördag 3 november 2012

Ljust sovrum :-D

Nu e även vårt sovrum klart.. Nja nästan klart iaf.. Fattas en snygg taklampa, men resten e till belåtenhet :-D

Spana in här vettja :)











Allt blev så mycket ljusare nu när sängborden och försvaringskistan e vitmålade + att vi har en ny vit snygg byrå :-D Kanske inte så snyggt att ha fläkten uppe på teven, men annars kan vi inte sova på nätterna för det e så satans jävla varmt i sovrummet :-P

Balkongen har fått sig en uppfräschning oxå... Blir snyggt som fan på kvällarna kan jag lova :-D
 
Nu över till något annat.... Börjar känna mej lite bättre nu, men inte helt återställd ännu.. Vi orkade iaf åka och handla och på vägen dit såg jag denna syn..
Dom har åkt lite väl vilse idag ;) Ända till Södertälje... :-P Fick inte någon hemlängtan ändå för jag trivs så bra med min flytt neröver :-D
Ännu mer kommer jag trivas när vi får en 3:a närmare mitt jobb.. Ingen av oss vill bo kvar i Södertälje utan vi vill bo närmare Sthlm!!! Hoppas vi får tag i en lägenhet snart!!
 
 
Nu blir det snart lite Tacomys här.. Ska bli gött som fan!!! Sen blir det väl en vända till kyrkogården och tända ljus för de nära och kära som inte finns i livet längre..
 
 
Ha en toppenlördag!!!


Inga kommentarer: