fredag 9 november 2012

Fredag....

Och vi e sugna på något gott, men nu har vi fuskat rejält med LCHF så vi har dragit åt svångremmen och ska köra stenhårt för att få se bättre resultat. Det e ju även större chans att vår största önskan går i uppfyllelse om jag går ner i vikt..... Trivs inte som jag e nu :( Älsklingen tycker att jag e fin, men jag vill inte se mej i spegeln just nu.. Allt sitter dåligt känns det som :(

Nu har jag hittat en bra LCHFblogg som en tjej skriver och hon verkar ha bra recept där, så vi ska prova hennes recept tänkte vi och det bästa e att hon har lite recept på LCHFgodis om man skulle bli rejält sugen på något sött... Här e hennes blogg om ni oxå vill testa lite..

Vi ska testa ett recept på kokostoppar ikväll för nu e suget rejält stort... Tar ett tag innan man har avgiftat sig från sockerbehovet igen :(

Titta vad gott det ser ut :-P

 
 
Nä nu ska vi ta en promenix till Konsum och shoppa det vi behöver för att fixa dom *mums fillibabba*

Inga kommentarer: