söndag 16 december 2012

God glögg och bra böcker :)

 
I fredags fick jag lite böcker i postlådan :)
Började med att läsa Mia Skäringer... Hon e ju toppen och rolig som fan :-D Skrattade mej genom boken kan man säga..hihi.. Synd nog var den så tunn så jag läste ut den snabbt :(


I fredags provade vi en jävligt god glögg..Riktigt jävla god med chokladsmak*mumsfillibabba* Har ni inte provat den redan så gör det.. Jag brukar inte gilla glögg så överdrivet mycket men den här föll mej i smaken :)

Idag började jag med denna bok.. Den verkar vara skitbra och spännande.. Har ju läst Hypnotisören och den var riktigt bra.. Nu ska jag ta och lägga mej i sängen och läsa en vända.. Kan knappt lägga ifrån mej boken :)

Sist men inte minst.. Stick och brinn förbannade jävla feber.. E så trött på dej :(

Ha det bäst :)

Inga kommentarer: