måndag 17 december 2012

Helt fast....

i serien Dexter och det e älsklingen som har fått mej att bli det.. Ganska fascinerande att en som jobbar hos snuten är seriemördare på nätterna.. Han dödar i stort sett bara mördare som kommer undan lagen.. Har ni inte sett den så gör det.. Vi har haft maraton i helgen och hela säsong 1 är klar och vi e inne på säsong 2 nu.. Bra sätt att fördriva tiden med när man e hemma och e sjuk..

Fast imorgon blir det jobb igen.. Har min stängning och sedan ska jag fixa ett par vinterskor och även julklapp till mina päron som jag måste skicka för att den ska hinna till Mora innan julafton..Ska även fixa lite till min älskling. Allt e inte klart till honom än.. Som tur e så e alla julklappar klara till mina goa brorsbarn :-D På onsdag kommer älsklingen till Farsta och vi ska fixa ny vinterjacka + täckbyxor till mej så jag slipper frysa under resten av vintern. Han har fått rabatt som vi ska använda och han måste vara med då.. Hade gärna fixat det imorgon, men då ska han på hockey så jag får vänta till onsdag istället.

Nu blir det mer Dexter kan jag lova :)

Ha det bäst!! Baj baj :)

Inga kommentarer: