onsdag 26 december 2012

Mellandags rea :)

Här e lite av fynden från Vero Moda, Lindex och Dressman :)

Vero moda
 
Vero Moda
Kläderna från Vero Moda gick på 289,95 spänn :) Den gröna blusen e väl inte riktigt min stil, men fastnade för den ändå :)Kjolen e lite skinnaktig och den e min stil :)
Lindex
 
Lindex
Döskalletoppen var det ingen rea på, men kostade bara 199 så jag kunde inte låta bli :-P Den med nitar på kostade 200 spånn på rea :)
 
Älsklingen fick ett par jeans från Dressman.. Gråa och verkar väldigt sköna.. Fast dom var inte på rea..
 
 
Vi gick även in på In & finn och hittade julsaker på rea, som vi kan använda nästa år.. Det var 50% på alla julsaker..
 
 
 
Allt det gick på 318 spänn :) Så nu e vi lite laddade för nästa jul :) Har ju inte varit mycket för juldirande som singel, men nu när jag har älsklingen så har jag fått lite mer julkänsla och det e riktigt skoj :)
Ska se om jag hittar lite billiga tomtar eller nå sånt oxå.. Får passa på när dom rear ut allt julpynt :-D

Nu blir det nog lite film här tror jag !!! Vad ska ni hitta på då?
 
Ha det bäst :)

Inga kommentarer: