måndag 3 december 2012

Nu blev det natta :-P

Idag på jobbet så blev allt svart... Vade hände?? Jo strömmen gick och vart befann jag mej?? Jo inne på toan :( Som tur var så hade jag mobilen med mej med ficklampeappen i :-D Det räddade mej från toan :) Vi fick sitta och ha APT-möte med hjälp av tända ljus :-P Trodde att det skulle bli ett elände att komma hem, men det gick någorlunda bra trots allt. Kom till tuben i Farsta centrum där allt var kolsvart liksom allt annat var, men tågen gick ändå :) När jag kom till Farsta strand lyste det då vid pendelperrongen och tåget kom inom några minuter bara..

Nu e jag hemma och myser med älsklingen och mår så gött :)


Igår var det första advent och så här hade jag fixat det i köket!!!
Jag hittade inte min andra röda längd så jag fick trolla till det med den röda som fanns och två gröna spetslängder och Voila så här blev det alltså :) Blev riktigt nöjd :-D

Igår var min farbror och hans fru Cattis hit och lämnade av mitt 3-veksljus och även min kära diskmaskin :-D Idag har jag fixat maskindiskmedel och älsklingen skulle fixa en koppling så vi kan använda den, men han hittade ingen idag.. Han ska leta vidare imorgon... Hoppas han lyckas bättre då :-P Vill ju börja kunna använda den så fort som möjligt :)

Nu ska jag mysa med älsklingen innan det e dax att sova!!!

Baj baj

Inga kommentarer: