lördag 1 december 2012

Jobbvecka!!!!

Japp nu har jag jobbat första veckan efter sjukskrivningen och jävlar vad slut jag har varit varje kväll... Har känt mej som jag vore i koma på kvällarna.. Inget vidare sällskap för min älskling precis, men va fan det tar ju en tid innan man tar igen sig efter en månad med influensa :(

I torsdags var jag i Stadshuset "Blå hallen" och käkade med jobbet.. Fick även träffa mina gamla jobbarkompisar :) En del var genuint glada att se mej, medan några få hade ett falskt leende klistrat på läpparna och det var ju tack vare den ligan som jag inte stod ut på mitt gamla jobb... De terrade alla oss andra på jobbet.. De trodde att de var bäst och vi andra inte gjorde nå bra jobb alls... Falska personer e allt man kan säga om dom..

 
Hade iaf en jätterolig kväll och menyn såg ut så här . Riktigt god mat var det. Efterrätten var klart bäst :-P


När efterrätten kom ner såg det ut så här :)Det var en härlig känsla.. Kändes som man satt där under en Nobelmiddag..hihi.. De hade nog träning inför Nobelmiddagen kan jag tänka mej.. Hoppas de gästerna slipper servitören som spillde soppa i håret och på H´s blus.. Kan inte va skoj att få starkt luktande hummersoppa över sig..


Efter middagen som tog ett antal timmar så gick vi upp till Gyllene salen där det var dans..
Fast bandet lät inge vidare så jag åkte hem till älsklingen istället.. :) Var hemma vid halv ett på natten och sen upp 06.10 så jag visste att jag levde igår.. Höll igång som fan på jobbet för att hålla mej vaken.. Städade ordentligt i skötrummet och även i vår köksdel på avdelningen.. Tvättade och vek ihop rena handdukar.. Så det var riktigt fint när jag åkte hem från jobbet :-D

Nu ska vi ner i tvättstugan och ladda nya maskiner.. Ovanligt att tvätta på en lördag, men imorgon kommer min farbror och hans fru och hälsar på.. De har min diskmaskin och mitt 3-veksljus med sig :) Vi ska julpynta lite idag med och även gå och handla..

Ha en mysig lördag :)

Inga kommentarer: