lördag 15 december 2012

Snart e det jul!!!

Jag har faktiskt lite julstämning och det e fan helt otroligt när det gäller mej.. Har då inte haft mycket till julstämning tidigare, men nu har jag ju Danne och det har blivit så otroligt fint i lägenheten nu.. Fattas lite mer julpynt, men det ska jag fixa när jag får pengar på tisdag från försäkringskassan.. Ska även fixa en julklapp till päronen i Mora och skicka iväg den så dom hinner få den till julafton :) Vet precis vad jag ska köpa åt dom.. Nåt som gör att dom kommer ut och inte bara sitter hemma och häckar i vanlig ordning.. Som även e lätt att skicka :-D

Ska ju fira jul här i Södertälje och jag kommer sakna mina favoritungar som finns i Mora.. Titta vad fina dom e :-D

 



Saga e uppfostrad rätt och har självklart MIKtröjan på :) På andra kortet e dom redo för fotografering i förskolan... Dom e så fina fasters gullungar :-D

Nu blir det Dextermaraton här..

Ha en trevlig snöig lördag :)

Inga kommentarer: