onsdag 1 januari 2014

Gott nytt år :-D

Jaha då har man slarvat med bloggskrivandet igen då..Tänk att man aldrig kan skärpa sig :-P !!!Nu e jag här igen iaf och det har hunnit att bli ett nytt år och firade vi in med Petra som kom hit från Falun :-D Vi hade inte träffats på över ett år innan dess..Kul att ses igen kan jag lova :-D
Vår prins Kimmy har testat hennes gränser, men han har insett att det inte e nån idé att jävlas med henne.. Han gillar Petra skarpt kan jag lova :-)




                                                            Här ligger prinsen och myser hos Petra..






Vi hade en jävla tur med prinsen igår..Han var inte rädd för fyrverkerierna inatt..Han var väldigt intresserad av allt smällande..



Kimmy spanar in fyrverkerierna :)







Nu till julklapparna :-D Jag fick armband och örhängen av älsklingen..Självklart var det Rock by Sweden :-)
Man ser inte örhängena så bra på kortet, men det gick inte att få till bättre :-(












Fick även en snygg tröja av honom :)








Till honom köpte jag spelet GTA som han har haft fullt upp med efter julafton :) Han fick även ett snyggt halsband och armband som jag vet att han velat haft sen vi träffades..Kul att kunna göra honom glad :-D

Orkar inte skriva nå mer nu, men avslutar dagens inlägg med kort på mina goa brorsbarn Saga och Elias !!!!



Önskar er ett härligt 2014 :-D

BAJ BAJ !!!

Inga kommentarer: