torsdag 2 januari 2014

Trött i mössan :-(

Jaha då var det dags att börja jobba igen då efter 9 dagars ledighet och det var då absolut ingen höjdare att gå upp 05.35 imorse :-( Speciellt inte eftersom jag visste att jag hade kunnat sova lite mer pga att jag börjar 8.30 idag, men SL's jävla hemsida har ju inte funkat så man kunde kolla upp vilket tåg man kunde ta för att va på jobbet tio minuter innan jag började :-( Så nu ligger jag i soffan på jobbet och väntar på att få börja jobba. Känner då inte alls för att jobba..Vill va ledig ända fram till tisdag nästa vecka, men hade ju inte mer än 2 semesterdagar att ta ut :-(

Blev mycket negativt så här på morgonkvisten ser jag :-P

Har ju inte skrivit så mycket sen i oktober så ni vet ju inte vad som har hänt.. Vi var på Volbeat konsert i november och dom var ju lika bra som vanligt enligt mitt tycke :-D
Det var jag, älsklingen, Monne och Malin som var och såg dom :-D

Här e en bild från konserten. Dom andra e i datorn.Vi stod längst fram och njöt av musiken :-D Lägger in nån mer bild från konserten senare.

Det går jättebra med Kimmy nu för tiden..Man behöver inte lägga ner honom så mycket längre utan det räcker oftast med ett nej och sen slutar han..Kul att se hur han utvecklas!!
Här kommer någon bild på honom :-)
Han e bra nyfiken på vad som gömmer sig i hans julklapp !!! Det var en aktivitetsleksak som han verkligen behöver..Vi har några till hemma,men han listar ju ut dom så snabbt så man måste uppdatera sig bland leksakerna. Riktigt smart hund!!

Nu ska jag fortsätta vila innan jag börjar jobba.
Baj baj!!!!

Inga kommentarer: