torsdag 16 januari 2014

På väg till jobbet..

Japp nu sitter man på det där jävla tåget igen på väg till jobbet..Hoppas man tar sig fram utan några problem.. 

Igår skickade vi mail till hyresvärden och bad om hyressänkning under tiden dom renoverar badrummet. Vi kan ju faktiskt inte utnyttja lägenhetens alla kvadratmetrar och ska ju just därför inte behöva betala hela hyran då heller.. Bara att hoppas på ett positivt svar..

Vi har kört igång med LCHF på allvar igen och första veckan har gått riktigt bra. Inget godissug än då och sätter det in så e det bara att ta en ruta mörk choklad så brukar det gå bra sen.. Bara för att vi har kört igång igen, så har det helt plötsligt dykt upp en massa fikabröd och tårta på jobbet, men jag har faktiskt inte varit sugen att ta en enda bit :-D
Nu ska jag inte fuska för fem öre. E jävligt motiverad att gå ner i vikt. Synd nog har jag inte kunnat träna pga min handled som värker för minsta lilla ansträngning jag gör med vänster hand. Skönt att det inte e höger hand iaf.Jobbigt om man e högerhänt och inte kan göra nåt med den handen.. Så lite tur har man :-D

Nä nu orkar jag inte skriva något  mer..Har knappt vaknat än :-P

Baj baj

Inga kommentarer: