söndag 26 januari 2014

Inredning e skoj :)

I fredags kom lönen och jag satt med ett vinglas och betalade räkningarna, vilket inte gjorde det hela så deprimerande :-P
När räkningarna var klara så skickade jag iväg en beställning till Ikea :)
En Billybokhylla till vårt sovrum och en liten expedithylla till mittensovrummet + några lådor till den.. Har ju en del kartonger kvar i mittensovrummet som inte e uppackade pga. att det saknats hyllor i lägenheten.I Billybokhyllan ska min Isfolketsamling stå + en del andra böcker och småplock :-D

Expedithyllan ska stå på andra ledden och ska få en dyna med snyggt tyg på har jag tänkt..
Lådorna ska förvara en massa saker.. Det sovrummet e tänkt som blivande barn rum när vi lyckats med den biten :-)


 
Den här hyllan från Rusta har vi tänkt till lilla toaletten som lite förvaring av gästhanddukar och lite myspysljus. Kan eventuellt bli en hörnhylla om måtten stämmer. Älsklingen hittade nämligen en gullig svartmålad hylla på en säljsida på Facebook.. 


Det e så skoj med inredning och jag har så många idéer för vår lägenhet :-D Har gjort en massa inköpslistor på Ikeas hemsida med saker till våra rum som vi kommer fixa nu månaderna framöver.. En lista/ månad och det ska bli så skoj :-D

Nu ska jag ta och sortera tvätten inför några timmar i tvättstugan.. Vi har ju inget badrum för tillfället.. Har snart varit utan det i tre veckor, men hoppas innerligt att vi snart ska kunna duscha hemma igen.. Jobbigt som fan att gå iväg och duscha även om det inte e så långt bort till duschen..

Nu ska jag ta och släpa mej ur sängen och göra lite nytta :-P

Ha en jättebra söndag :)

Baj baj!!!!


Inga kommentarer: