måndag 13 januari 2014

Haft världens tur....

att hitta världens bästa sambo som fixar och trixar här hemma medans jag jobbar.. Har ofta dåligt samvete över att jag knappt gör nåt här hemma, men så fort jag nämner det för honom protesterar han.. Jag jobbar heltid och det tar 1.5 timme från jobbet och hem :-( Han vill hellre att vi har kvalitetstid innan det e dax att sova än att jag ska börja göra en massa när jag kommer hem.  Tvätten fixar jag iaf på helgerna för jag tycker det e avkopplande att hålla på med den. Något måste jag få göra ju :-) Han står även ut med mig och min PMS då jag blir ett monster :-P Det ska han ha miljoner guldstjärnor för :-D

Det tog många år och jag har hunnit avverka den ena skitstöveln efter den andra innan jag hittade min älskling. .Honom släpper jag aldrig.. Vi gör allt för att bilda familj och vår fyrbenta lilla bebis Kimmy e en del av den. Förhoppningsvis släpper det och det kommer en eller två tvåbenta bebisar oxå..


Nu blir det lite mys och sen sova..Måste ju orka upp och jobba imorgon. .


 Avslutar med en bild på mej och världens bästa sambo :-D

Baj baj

Inga kommentarer: