måndag 6 januari 2014

Kalas i Trosa :-)

Igår var vi i Trosa hos svärfar och firade hans 65-års dag i  förskott. Han fyller på tisdag så det e lite svårt att åka dit en vardag..Speciellt när jobbar på olika byggen på vardagarna.. Här e födelsedagsgubben :-)

Han bjöd på goodoo smörgåstårta :-P Han hade gjort den själv!!!
Paket fick han oxå :)
Från Madde, älsklingen och mig fick han det här :)
Han blev jätteglad och ser verkligen fram emot att åka till Eskilstuna och testa..Man kan testa i Stockholm oxå, men Eskilstuna har mer kubik i hojarna..
Älsklingens två andra syskon var där oxå med sina barn. 




Vi drog hemåt igen vid halv fyra eftersom både vi och Madde har vovvar som måste ut och rastas..Tråkigt att vi inte kunde stanna längre bara, för det var riktigt skoj att träffa alla..

När vi kom hem så blev det mys i soffan i väntan på finalen i JVM som älsklingen skulle se.. Själv skulle jag lösa lite mord med CSI. Kimmy tyckte att jag skulle sitta i hans soffa och mysa medans jag spelade..Han vilade hela huvudet på min arm..

Det blev riktigt tungt efter ett tag så jag flyttade på armen..Då blev han sur och hoppade ur soffan..Tänkte inte mer på det förrän jag helt plötsligt kom på att jag skulle kolla vad han gjorde..Den här synen fick jag se :-P
Prinsen hade blivit riktigt sur och lagt sig i vår soffa..Haha :)
Där blev han inte långvarig ;) Han kan konsten att protestera :)

Vi öppnade vårt julklappsvin igår och smakade..Riktigt gött var det :)
Testa det om ni inte redan gjort det :)

Nu orkar jag inte skriva mer idag..

Baj baj




Inga kommentarer: