fredag 3 januari 2014

Vill inte alls jobba idag!!!!

Försökte få semester idag när jag såg att vi skulle ha så lite barn idag, men det sket sig för att ingen jävel kunde ställa upp och ta min 17tid :-(
Ska komma ihåg det när nån vill ha semester och behöver byta tid..Det blir inge av med det. Kan inte dom hjälpa mej så blir det fan i mig ingen hjälp från mitt håll heller :-P

Idag åker Petra hem och det känns lite tråkigt :-( Det har varit roligt att ha henne hos oss dom här dagarna :-D

I februrari kommer nog Monne och hälsar på :-D Ska bli kul att få träffa henne igen :-D

Står och väntar på tuben så jag tar mej till jobbet. Verkar va nå strul för jag skulle ha varit i Farsta centrum nu och inte i Farsta strand :-(

Jaja skit samma om jag kommer för sent!!!

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer: