lördag 6 februari 2010

Filmkväll

Ikväll ska jag kolla på den här filmen. Har bara hört bra om den så jag får hoppas att jag håller med om det oxå. Den e 2 timmar och 27 minuter lång, men e den så bra som alla säger så kommer den nog inte kännas så lång. Jag e ju inte mycket för melodifestivalen så jag passar på att kolla på film istället.

Ganska skönt att ha en lugn helg.. Har tvättat idag,men efter det har jag bara slappat. Det e fest på Moonshine ikväll, men jag skippar det för dom har tvinspelning där just ikväll. Har ingen större lust att hamna i tv till våren.. Räcker med att jag har fastnat på Mora IKs dvd "Vägen till elitserien".

Ha en trevlig lördagkväll..

2 kommentarer:

Sarah sa...

Haha! Men det hade väl varit kul att va med i tv?? ;0) Var filmen bra, förresten? Kraaam!

Raggarullis sa...

Haha ja men nog blev man lite paff allt.. Dagen efter Mora gick till elitserien så jobbade jag delad tur och kom precis in till två bröder som bodde tillsammans.. När dom såg mej sa dom - Men e du här oxå? Va?? sa ju självklart jag för jag fattade ingenting.. Då svarade dom - men du e ju i teven oxå.. Det enda jag tänkte var å shit..haha.. Så jag har varit me i sportnyheterna på ettan eller tvåan, fyran och canal +..
Filmen var riktigt bra, men väldans grym på vissa ställen.. Verkligen sevärd :) Kraaaam