tisdag 23 februari 2010

Snygging!!

Japp en sån pratade jag me på bussen till jobbet idag :) Synd nog skulle jag av mycke tidigare än honom och det jävligaste e att jag inte vet vad han heter.. Vet att han bor i Hagsätra och att han jobbar i närheten av Globen men inget mer.

Anledningen till att jag åkte buss idag + igår beror på att Stockholm fryser ju fast när det e minusgrader. Tunnelbanan gick bara för dom linjer som går under jord. Lite jobbigt blev det för man kom ju knappt av bussen för inte en jävel flyttade på sig :(
I morse fick jag lov att gå upp vid 5 för att kunna hinna till jobbet till 7. Kom bort till bussen runt 05.40 och bussjäveln kom inte förrän 06.20 så jag var osäker en lång stund angående om jag skulle komma i tid så jag kunde öppna förskolan.

Det var först när jag kom på bussen som jag såg snyggingen som stod jävligt nära.. Vi stod ju som packade sillar på bussen.

Hur fan ska man hitta på den där igen nu då? Måste jag gå upp tidigt varje morgon nu för att få en möjlighet att träffa på honom? Det kommer ju ta död på mej som gillar att sova så länge man kan.
Jaja det visar sig hur fan det blir. Gonatt för nu e jag trött i mössan.

1 kommentar:

Sarah sa...

Spännande!! Lycka till med snyggingen ;0) Godnatt då, & kraaam!