tisdag 9 februari 2010

Nya datorer och övertid..

Japp idag kom de nya datorerna och det slutade med att jag fick jobba över 1.5 timme.. Jag som slutade tidigt enligt schemat (15.00)Jaja jag får då lite extra pengar iaf :)Anledningen till det här var att det var problem med IP numren och utan internet hade jag inte kunnat registrera och aktivera mitt kort som gör att jag kan logga in på datorerna. Nu e nästa steg att visa mina jobbarkompisar hur dom ska göra för att logga in för första gången på datorn.

Har varit lite lat med skrivandet igen... Hoppas ni inte tröttnar på mej, men jag har ganska mycket att tänka på just nu.. Måste hitta nytt boende och denna gång ska jag bo själv, fast det e ju inte det lättaste att hitta nå eget här nere.. Kommer bli lite ensamt att bo själv, eftersom jag har trivts så bra här där jag bor. Anledningen att jag måste hitta nå nytt är att den här lägenheten e uppsagd, så nu e det bara att hålla tummarna att jag hittar nå nytt boende innan maj.. Så därför prioriterar jag inte bloggskrivandet just nu.. Viktigaste saken i mitt liv nu e att leta febrilt efter en lägenhet.. Så nu vet ni hur läget ligger till..Kikar in och skriver lite då och då..

Nu e jag trött i mössan så jag ska ta och krypa under täcket och läsa lite innan jag somnar.. Gonatt!!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Hoppas att det ordnar sig för dig!! Men det gör det säkert ;0) Finns här, vettu.... Kraaam!

Raggarullis sa...

Tack för det .) Ja jag hoppas det jag me.. Kraaam