måndag 15 februari 2010

Segt

som fan att bli av med febern :( Nysningarna och snörvlandet e nästan borta, men det andra eländet verkar vilja stanna kvar ett tag till..Yrsel har jag oxå :(

Pratade med min jobbarkompis Eva idag.. Hon ringde från avdelningen för att höra hur det var med mej.. Hon lät en av småkillarna prata med mej och han var så go och sa - Ullis jag har saknat dej hela dagen och sedan sa han även krya på dej :) Man smälter verkligen när man får höra sånt.. Kunde inte ha valt ett bättre jobb.. :)Man får så mycke tillbaka från barnen som man umgås med hela dagarna.. Nog kan det va jobbigt med denna 3års trots som just nu befinner sig hos oss, men men det gör inget..

Nu ska jag fortsätta kolla på Familjen Annorlunda.. Gillar det programmet, men fattar inte hur man kan vilja ha så många barn.. Tycker det skulle räcka med högst 3 barn..

(Familjen från Älvdalen
)


Ha en trevlig kväll..

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jaadu....det verkar segt! Lillfis har varit snorig och hostig i över en vecka, och har inte blivit ett dugg bättre! Själv har jag blivit halvdöv på båda öronen :0( Krya på dig, kraaaam!

Raggarullis sa...

Tack :) Nu äntligen har jag blivit piggare.. Blir hemma imorgon oxå men på torsdag ska jag äntligen till jobbet och alla goa ungar igen :)
Hoppas lillfis blir bra snart och att du blir av med det halvdöva i dina öron..Kraaam