söndag 21 februari 2010

Tattoos :)

Igår satt jag och kollade på ett gammalt avsnitt av Miami ink och i vanlig ordning blev jag ju så sugen på en ny tattoo, så jag satte mej vid datorn och letade efter idéer till en ny..
Jag kom på en som jag ska ha, men ni får inte veta förrän jag har gjort den.. Har nämligen kommit på ett tema till en halvsleeve till att börja med på vänster arm..:)
Vill ha en helsleeve,men jag gruvar mej för att tatuera armbågen och jag skulle aldrig låta bli att tatuera armbågen vid helsleeve.. Det ser så jävla löjligt ut. Bara fegisar som gör så!!

Sen bad jag ju er att hålla tummarna för mej och det gällde en lägenhet, men det sket ju sig i vanlig ordning. Det enda som jag hatar med Stockholm är svårigheten att hitta nå eget ställe att bo på :( Får väl se hur det går om jag hittar nåt eller om jag får sova på en parkbänk i början av maj..

Nu ska jag fortsätta läsa min bok som e så jävla spännande:) heter den och jag rekommenderar den.. Har väldans svårt för att lägga ifrån mej boken på kvällarna..

Ha en trevlig snöig söndag!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jaha, fler? Hur många har du?? Synd med lgh! Har förstått att det inte är så enkelt. Tack för boktipset, kraaam!

Raggarullis sa...

Japp Sarah jag e inte klar med tatueringar än inte :) Jag har 5 st än så länge..Nej det e inte enkelt att fixa lägenhet här inte :( Får väl se hur det går.. Var så lite så :) Jag brukar skriva om böckerna jag läser.. Tycker det e kul att tipsa om bra böcker.. Kraam