fredag 12 februari 2010

Sjuk :(

Fick lov att gå hem från jobbet idag.. Vid tvåtiden kände jag att jag mådde som ett lass skit och mina jobbarkompisar sa att jag var alldeles glansig i ögonen.. När jag kom hem så hoppade jag i säng och kollade på den senaste Beckfilmen.. Tyckte den var bra, men Persbrandt börjar se väldans gammal ut.. Tur att man har Kinnaman som favorit oxå då.. Han som e ung och läcker :-P (fast det tycker inte min kompis Annika)

Sitter en vända vid datorn men känner att jag inte orkar sitta här så länge till.. Fryser som en gris så jag ska krypa ner i soffan och bara ta det lugnt resten av kvällen..
Hoppas ni andra får en trevligare helg än jag får..

2 kommentarer:

Sarah sa...

Nejmen...är du sjuk nu igen?? Så trist! Ha en skön Alla-hjärtans-dag iaf!!Krya på dig, kraaaam!

Raggarullis sa...

Ja dom här barnbacillerna på jobbet e fan inte nådiga, men nån gång lär jag ju bli immun mot skiten..Gör allt för att krya på mej, men det går segt :(
Tack desamma Sarah :) Kraaam