torsdag 11 februari 2010

Present

Idag flyttade en kille från vår avdelning längre upp i landet och när föräldrarna kom och hämtade honom fick både jag och Eva en present..:)
Den här boken fick vi och i den står en massa kloka saker, men det som gör att jag kommer minnas killen e att det står skrivet Till Ullis kram ....!!!!Och sen även en liten bild på den lilla killen.. Jag kommer att sakna honom..Istället för honom har vi nu fått upp två tjejer från småbarnsavdelningen som behövde få komma upp till oss. Dom är oxå jättegoa!!

Det här e ett exempel på vad som finns i boken!!
"Skjut inte upp till imorgon vad du kan ha glädje av idag"
Eller
"Jag är inte där mina skor står utan där mina drömmar är"

Nu e det gonatt för min del!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Åh, så fint gjort! Låter som en "klokbok"! Den med skorna var bra!! Ha en skön Fredag, kraaam!

Raggarullis sa...

Ja man känner sig uppskattad när dom gör nå sånt där :) Ja det tyckte jag me att den va :) Önskar dej desamma.. Kraaam