onsdag 3 februari 2010

Lat

har jag absolut varit, eftersom jag inte har skrivit nån blogg sen i lördags..Det är så mycke just nu så när jag kommer hem från jobbet så orkar jag knappt tänka på att skriva blogg..

Det har hänt lite saker på dessa dagar.. I lördags pratade jag med min kompis Malin som egentligen skulle ha ha fått barn runt den 2 maj, men hon fick i helgen.. Ja det e alldeles för tidigt, men hon fick havandeskapsförgiftning så det var bara att plocka ut lille Alfred (som han ska heta).Både hon och sonen mår bra.. Ska ringa och prata med henne imorgon tänkte jag. Måste ju höra hur det går för dom.

På mitt jobb trivs jag så jävla mycket.. Vi e ett tokigt gäng som jobbar tillsammans och vi hittar på saker (som t ex gå på AIK-MIk och gå på after work m.m) På övervåningen där jag jobbar, så arbetar vi för fullt med ett samarbete som ska innebära att vi e ett arbetslag på 6 personer (alltså vara bara en avdelning). Vi ser verkligen fram emot detta och hoppas att det kommer att funka.

Det kommer att ske datorbyte på jobbet oxå och eftersom jag e IT-ansvarig, så e det mitt jobb att lära mina jobbarkompisar att registrera och aktivera sina tjänstekort (som man måste ha för att komma in i datorn). Har insett att det kommer bli ett jobb utan dess like, för idag har jag hjälpt många att skriva ut sitt mail med det nya användarnamnet och lösenordet..Hur ska det inte bli när jag ska hjälpa dom med det som komma skall?? Jaja det visar sig hur det blir.


Eftersom jag vaknade vid 4 i morse och inte kunde somna om så ska det inte dröja länge förrän det e dags att krypa under täcket för min del... Gonatt och sov gott!!

Inga kommentarer: