söndag 22 november 2009

Bones

blir det snart på 3:an och självklart ska jag se det :) Vet ju att Mötley Crüe kommer att närvara i ett avsnitt av Bones och det kan man ju bara inte missa ♥...

Sitter här och känner mej väldans nöjd. Har nämligen kört en timme på löpbandet idag, i intervaller och det kändes jävligt skönt när det var över.. Efter det så lade jag mej i solariet och där låg jag i 20 minuter och njöt av den så kallade solen :)

Nu sitter jag här vid datorn och e nyduschad och har även ätit fisk och potatis me en jävla go sås.. Nu ska jag bara jäsa i soffan resten av kvällen!!

Ha en bra kväll..

3 kommentarer:

Sarah sa...

Det låter för jävla gött alltihop hörru ;) Själv har jag iaf lagt mig i solariet idag! Har försökt låta bli hela hösten, men nu gick det inte längre!! Usch, det är tillräckligt trist ändå...kan åtminstone vara skönt att slippa se ut som ett lik!! Kraaam!

dorran sa...

ja du det var någon tändmodul av nå slag...helt otroligt va det kosta...men bilen e omplåstrad å lagad :)

Raggarullis sa...

Ja du Sarah det var väldans härligt.. Kände mej som en ny människa efteråt :) Blir träning imorgon me och kanske lite sol oxå :)
Shit det var ingen billig tändmodul Dorran.. Dyrt me bilar :( Kram på er