lördag 28 november 2009

Hårdrockskväll :)

Har inte skrivit på några dagar nu, men jag har inte haft nån blogginspiration.. Fast nu e jag tbx och nu har jag lite att skriva om oxå :)
Igår var det nämligen en riktig hårdrockskväll för min del :) Jag var ute me Y från jobbet och hennes kompisar (som var jättetrevliga).
Jag och Y började på Kellys där vi käkade kycklingsallad och drack en massa öl(som kostade 20 spänn) och efter ett tag dök 3 av hennes kompisar upp och till sist den 4:e personen oxå.. Vi drog iväg me taxi till Harry B James..På vägen dit skulle E ut och köpa cigg på 7eleven, men råkade gå ut på fel sida av affären och gick vilse, vilket resulterade att vi fick säga åt taxichaffisen att han fick lov att åka runt och leta efter honom.. Vi hittade E vid konserthuset och plockade upp honom och drog till Harry B James (the place to be enligt mej)
Jävlar vilka snyggingar jag såg där inne :) Många hade lite Vains of jenna stuk över sig och såna e jag jävligt svag för :-P
Vi dansade och drack öl och jag pratade me många av snyggingarna.. Några av dom ska oxå på Kisskonserten och vi bestämde att vi ska träffas på samma ställe efter kiss har spelat..(ja jag fick tag på en biljett till Kiss).
Gänget som jag gick dit me drog hemåt vid tvåtiden, men jag stannade kvar och hade roligt tillsammans me några av läckerbitarna :)
När stället stängde så började jag gå mot centralen och ringde till Annika*förlåt att jag väckte dej gumman* Ville berätta hur rolig kvällen hade varit.. Efteråt träffade jag ett gäng som var riktigt trevliga.. Gick runt och pratade med dom jävligt länge för jag kom inte hem förrän halv sju imorse...Då kan jag lova att jag var trött för jag hade varit uppe sen 05.30 på fredagmorgon..
Idag har jag sovit till 17.30 och känner mej fortfarande trött..

Inga kommentarer: