söndag 22 november 2009

Solarium???


Funderar på om jag ska gå ner till gymmet och lägga mej i ett solarium så jag får lite sol på mej.. Man har ju inte varit bortskämd när det gäller solsken denna månad.. Igår sken solen ett tag, men idag e det nån som har trollat bort den igen :(
Hur ska man kunna bli pigg när det hela tiden e grått och eländigt ute?? Ska nog även passa på att träna lite medan jag ändå e på gymmet..

Idag ringde Anna från Falun :) Lite läskigt, för innan så tänkte jag på att det var väldigt länge sen hon och jag pratade.. Lite telepati kanske?? Hon har kommit igång me att tatuera på människor nu.. Tidigare fick hon öva sig på skinn. Funderar på om man skulle ta en tur till Falun och få den där rockabillykatten me ståbas gjord, som jag har tänkt på ett bra tag. Den ska Anna få äran att göra :)

Nä nu bär det iväg till gymmet!

2 kommentarer:

Mia S sa...

I dag var du duktig !! ♥

Raggarullis sa...

:) Ja det var du me ♥