tisdag 17 november 2009

Spinning...


E jävligt trött efter att ha gått upp 05.30, men har gett mej fan på att jag ska gå på spinningen nu klockan 18.00.. Skrev ju in mej på gymmet för någon vecka se och direkt efter blev jag sjuk, så jag har inte kunnat träna förrän nu idag.. Ska bli så skoj :)
Tränade mycke spinning förr, men så började jag ju plugga och då hade jag varken tid eller råd att gå och träna så jag fick nöja mej med långpromenader tillsammans me vovvarna som jag hade då. Nu ska jag fixa fram lite träningskläder och sticka iväg om en stund..Det e ju så dumt att man måste va där en halvtimme innan för att ta en biljett till passet :( Hade varit bättre om man hade kunnat boka in sig över nätet istället. Jaja nu e det som det e!

Ha en bra kväll!!!!!!!

3 kommentarer:

Ulrika Hansson sa...

Det var en fin ny blogg detta!! Den andra var ju också bra, men det är kul att förnya sig ibland. Lycka till med träningen!!

Raggarullis sa...

Tack ska du ha:)Kul me den här bloggen för man får mer kommentarer här än på den förra:)Ska köra spinning imorgon me om jag klarar av att sitta på sadeln vill säga..hihi..

Elin Zettergren sa...

Hej Ullis! upptäckte att du hade en blogg vad roligt=). Själv sitter jag och funderar på om jag ska skaffa mig en själv eller inte..men nu kan jag gå in på din och få lite tips så länge! Hoppas allt är bra annars med kärleken och jobbet. Själv letar jag fortfarande för fullt efter jobb alltså=) hihi ha det´bra rock on!!
kram elin z nojsnäs