onsdag 18 november 2009

Träningsvärk...

Vaknade upp utan träningsvärk i morse och var så glad för det.. Fast ont i rumpan har jag haft efter att ha suttit på spinningcykeln igår.. Barnen på min avdelning har haft roligt åt mej varje gång jag har satt mej ner på stolarna under dagen..Lite ojande har det blivit..haha..

Glädjen över att jag inte hade nån träningsvärk på morgonen har gått över efter att jag sakta har börjat känna att det e lite trögt att gå i trappor och ta sig upp från stolarna.. Jaja det ska väl kännas att man har gjort nåt.. Kul att ha kommit igång me träningen igen iaf :) Det blir ingen träning idag, för jag skulle aldrig kunna sitta på en sadel idag utan att smälla av :(
Fast imorgon har jag tänkt mej ett spinningpass igen. Ska nog gå ut lite försiktigt i början. Speciellt eftersom jag nyss varit sjuk oxå.

Nu snart börjar Bonde söker fru och efter det blir det Oskyldigt dömd me Persbrandt :)

2 kommentarer:

Sarah sa...

Duktig du är som tränar!! Själv gör jag inte ett vettigt smack! ;) Men, men..nån gång..längre fram, kanske? Ha en fin morgondag, säger jag - för klockan är snart 23.00!! Kraaam!

Raggarullis sa...

Ja du jag kände att jag fick lov att börja nu så jag kommer i mina snygga jeans.. Bara man kommer igång me träningen går det lätt att komma till gymmet. Har du testat spinning? Om inte så gör det.. Jätterolig träning :)Du kommer nog igång snart du me.. Ha en bra morgondag du me! Nu ska jag krypa under täcket och sova. Gonatt och Kraaaam