måndag 16 november 2009

Måndag..

Började 9.00 imorse och som vanligt började min avdelning med planering medan den andra avdelningen på vår våning hade ansvaret för våra barn ute på gården. Vi satte upp tider för utvecklingssamtalen och gick igenom så många barn som vi hann.. Alltid bra att göra det tillsammans för man kanske uppfattar barnen på olika vis. Eftersom det e måndag så var det min tur att stänga, vilket gör att jag inte slutade förrän 17.45.. Har stängning även på fredag. Vi har rullande schema för fredagar så att inte bara en måste stänga varje fredag. Hatar fredagsstängningen, men det e ju bara en gång på 4 veckor så man får väl stå ut.

Nu ska jag snart äta här och sen blir det ju Ullared på tv vid 20.00. Måste ju bara se galningarna som shoppar där.. Blir en tidig kväll för min del eftersom jag öppnar imorgon och då börjar jag 7.00. Tur att jag inte jobbar i andra huset för dom öppnar 06.30. Då hade jag ju dött.. Jag e ju en morgontrött sate som tycker att det borde va olagligt att gå upp före 8 på morgonen.
Ha en bra kväll!!!

Slänger in John Lindberg Trio som ni kan njuta av.. Kolla in sångaren :-P

4 kommentarer:

Sarah sa...

Hej där!! Alla pratar om detta Ullared-program! Tyvärr så har jag som mest att göra vid den tiden, så jag har aldrig sett det! Men det verkar kul! Ha en skön kväll, kraaam!

Raggarullis sa...

Det var ju synd det för du missar en massa galningar som e där och shoppar..Fattar inte hur man orkar ha med sig både karl och ungar när dom handlar. Har varit där en gång för länge länge sen och det var skitjobbigt att höra alla ungar skrika. Ha en skön kväll du me :) Kraaam

Malin sa...

Hallo ville bara säga hej!

Raggarullis sa...

Hejsan Malin :) Ha en bra dag!!