måndag 23 november 2009

Kiss

kommer till Sverige igen :) Den 12 juni kommer dom spela på Stockholm stadion och jag vill verkligen ha en biljett till den konserten, men efter att ha läst Aftonbladet så lär man nog få svårt att få tag i nån. Precis som förra året då alla biljetterna såldes på 25 minuter. Jag och Malin fick inte tag i nån biljett då heller :( Jaja vi får se vad som händer på fredag då biljetterna släpps.. Såg gubbarna i Globen under deras Psychocircus turné tillsammans me Malin och vi tycker det skulle va kul att göra om äventyret igen. Glömmer aldrig vår förra resa, då det bara blev en massa roligt tok :-P
Den här gången slipper då jag tänka på att resan kostar oxå eftersom jag redan finns på plats :)




och här kommer en låt från deras senaste skiva..



VILL VERKLIGEN SE GUBBARNA IGEN!!

Nä nu blir det sängen för min del eftersom jag öppnar förskolan imorgon..

Inga kommentarer: