onsdag 25 november 2009

Håll tummarna

hårt för min skull nu....Berättar varför när jag får beskedet.. Vill inte skriva för mycket för då kanske det går åt skogen.. Nu blev ni nyfikna va??? Hihi.. Fast jag brukar ju aldrig ha nån riktig tur, så det skiter väl sig!! Jaja det visar sig hur det blir!!!!

Har varit och tränat en vända idag oxå och jag känner verkligen hur konditionen blir bättre och bättre :) Jag känner mej piggare över huvudtaget sen jag satte igång me träningen.
Y, min jobbarkompis tycker att jag ska hänga me till hennes gym på onsdag och träna body pump (hon är instruktören). Jag sa ju så klart ja, men när jag kom hem och skulle skriva in det i almanackan, såg jag ju att jag ska ju för sjutton till Hovet då med andra jobbarkompisar och kolla på AIK- MIK :) (MIK vann ikväll) Med tanke på detta så dröjer det innan jag kan hänga me henne till träningen för veckan efter har vi APT-möte på jobbet och det brukar hålla på till strax före 19.00. Ska bli kul att gå på Body pump om några veckor!!!

Nu e det faktiskt dags för sängen!!Jobbar 8-16 imorgon och har hand om 5-års gruppen pga att E ska på fackmöte!!



3 kommentarer:

Daniel sa...

Håller tummarna hårt!

Sarah sa...

Jag håller tummarna - och väntar med spänning på att få höra vad det hela handlar om!! Kraaam!

Raggarullis sa...

Tack ska ni ha :) Får hoppas att jag får besked snart då så du inte dör av nyfikenhet Sarah ;) Kraaam