söndag 15 november 2009

Söndag

Sista dagen på denna helg och jag har tvättid idag..Fast det blev bara 3 maskiner och det e inte ofta som det händer :) Brukar vanligtvis få springa som en skottspole mellan tvättstugan och lägenheten. Känns som lite semester idag me andra ord!!!

Idag ska jag fixa lite med foton som vi har knäppt på jobbet. Datorn där e så seg, så jag tar hem kameran och lägger över korten på ett USB-minne och sen skriver vi ut det på jobbet. Några veckor framöver kommer det va mycket att göra på jobbet. Barnintervjuer inför utvecklingssamtalen och även fylla i papper över vilka inlärningsstrategier barnen har, vad dom leker med ute och inne och en massa andra saker. Iofs har jag och Eva delat upp barnen mellan oss, så jag har 9 och hon tog 10 barn, men det tar ju sin lilla tid ändå. Nä det e väl dags att sätta igång me korten nu då så dom blir gjorda.


Sen blir det slappa resten av dagen och ikväll blir det Bones som jag bara måste se. Speciellt eftersom jag har för mej att Mötley Crüe kommer att vara med i ett av avsnitten :)



Ha en bra dag!!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Tack för titten!! Alltid roligt med nya bloggisar ;) Härmed är jag din nya följare! Ha en fin kväll, kraaam!

Raggarullis sa...

Var så lite så :) Kul att hitta lite roliga bloggar att följa :) Ha en fin kväll du me!!Kram