torsdag 19 november 2009

Jaha

då har torsdagen svischat förbi fort som sjutton oxå då. Imorgon e det fredag och sen får man sovmorgon igen...SKÖNT!!!!! Finns inget bättre än att sova länge och sen bara ha en slappdag utan några krav :) Blev ingen träning idag, men det beror på att jag kände mej förkyld i morse och har varit lite seg hela dagen. Man ska ju ta det lugnt då, så jag ska gå på spinning på söndag och sen köra hårt från och med tisdag. På måndagar stänger jag ju förskolan och slutar inte förrän 17.45 och då e man så trött att man inte ens orkar tänka på att sätta på sig träningskläder.
Samtidigt som det e skönt att det e fredag, så e det lite drygt oxå för jag har stängningen och det e inte skoj att sluta sent en fredag :( Fast nästa vecka slutar jag 15.00 :)
Nu ska jag landa i soffan en vända och kolla på det som e kvar av Mammas pojkar.. Fattar inte att man som tjej allvarligt vill ha en kille som inte har klippt av navelsträngen mellan honom och morsan.. Bortskämda killar med dryga morsor. Snacka om att få en svärmorsa från helvetet :-P Och det alldeles frivilligt..Jaja smaken e som baken, delad!!
Ha en bra kväll.....

Inga kommentarer: