tisdag 5 januari 2010

Äntligen hemma igen :)

Klockan 16.00 kom jag till Sthlm idag, med alldeles för tung packning.. Fick ju lov att ta en extra resväska för att få hem allt så det slutade med att jag höll på att smälla av innan jag tog mej hem från stan..Hade tänkt att jag skulle träna idag, men jag fick så mycke träning genom att dra på tung packning att jag väntar med träningen tills imorgon istället.

Har ägnat kvällen åt att packa upp allt och även lägga in programmet för min nya kamera i datorn, så jag skulle kunna lägga in korten här på bloggen.. Här kommer resultatet...

Jag fick ju självklart lov att tuffa till min goa brorson genom att ge honom Kisströjan i julklapp..


Elias testar hur mycket choklad han kan stoppa in i munnen..


Elias var envis och skulle ha en chokladbit med ägglikör i..Ni ser ju på minen att det inte var nå vidare gott..hihi


Jag och Monne på nyårsafton..



Det fräsiga kortet som jag skrev om i ett tidigare inlägg..


Jag och Monne på hennes balkong vid tolvslaget..


Kort på Calle från min, Monne och Johannas Borlängefärd i lördags..


Så kommer ju självklart Erik här :)


Här e ett kort på Calle och snyggingen som presenterade Erik och Calle..Johanna fattade absolut inte vad jag såg hos killen..haha..


Här kommer ett på killarna tillsammans när dom rockar loss..


Nu får det räcka för ikväll!!
Hörs imorgon..Sov gott....

Inga kommentarer: