torsdag 7 januari 2010

Lugn dag på jobbet..

Kan ju säga att det var väldans drygt att gå upp ur sängen imorse.. Gick upp 06.30 och började jobba 08.00.. Dom första jag träffade var E och M, som blev glada över att se mej igen.. Har ju lixom inte jobbat sen den 15 december då jag fick lov att gå hem pga magsjuka..

Det visade sig att vi bara fick 2 barn på vår avdelning och tillsammans med den andra avdelningen så var det nog bara 8 barn på övervåningen.. En lugn och skön dag med andra ord. Jag och E kunde ägna oss att dokumentera lite av vår verksamhet tack vare att dom 2 barnen vi hade fick vara inne hos dom andra barnen på övervåningen.
På lunchen dukade vi långbord och åt tillsammans allihop.. Var riktigt mysigt.

Nu efter jobbet har jag suttit med planering i 3 timmar. Det är ju så mycke som måste dokumenteras så jag har fixat lite av det. Nu på vårterminen har man ju 24 planeringstimmar som man måste göra innan man kan få övertid. Nu har jag alltså bara 21 timmar kvar tills dess.

Nu ska jag nog krypa under täcket och sova. Det e en jobbardag imorgon med innan det e helg. Skönt med en mjukstart efter en sån lång ledighet :)
Gonatt och sov gott!!

Inga kommentarer: