onsdag 6 januari 2010

Sov som en kung

inatt tack vare att jag fick sova i min egen härliga säng för första gången på evigheter :) Har ju inte sovit i den sen den 18 december.. Det var underbart att få krypa under täcket inatt och somna!!!

Idag har jag varit in till stan en vända och fyllt på mitt SL kort med en månad så jag kan åka till jobbet imorgon.. Imorgon e det nämligen dags att gå upp ur sängen 06.30 och sen sticka iväg och jobba till klockan 16.00. (börjar med en mjukstart efter långledigheten, nämligen jobba 2 dagar och sen ledig helg) Sen blir det träning.. Gick iväg och skulle träna idag, men det visade ju sig att det var stängt idag tack vare röd dag :(
Det hade väl inte jag en tanke på.. Ska hur som helst bli väldans roligt att träffa alla goa barnen igen på avdelningen och min braiga jobbarkompis E igen :)

Under tiden jag var i Mora så läste jag en jättebra bok....
Den var jävligt bra och jag rekommenderar er att läsa den..Jag läste ut den på ca. ett dygn. Kunde inte slita mej ifrån den. Mina päron tyckte jag var jävligt tråkig under tiden jag läste den, för de enda gångerna dom såg mej var när det var dags att äta eller gå på toa.. Resten av tiden låg jag med näbben i boken och läste, läste och läste..

Nu ska jag se om jag orkar färga håret eller om jag ska göra det en annan dag.. Det visar sig..

Ha det bra..

Inga kommentarer: