söndag 3 januari 2010

Börjar närma sig....

hemfärd för min del.. På tisdag drar jag iväg till Stockholm igen och då ska jag fan i mej sätta igång med träningen igen :) Behövs nu efter att ha ätit allt julgodis som man ju tyvärr inte kunde låta bli :(

Jag saknar jobbet och dom goa barnen.. Ska bli så kul att träffa dom igen :)))

Igår kväll satt jag och Åsa+ hennes döttrar på I taket lyser stjärnorna.. Jag och Åsa var väl inte så värst koncentrerade för vi fick världens skrattanfall så tjejerna blev tokiga på oss..

När filmen var slut så skickade vi upp dom till sängen och då fick vi för oss att kolla på Amors bilar (kultfilm från Mora) Man känner ju många av killarna som e med i filmen.. Lite pinsam e den ju, men det e kul att kolla på ändå.. Vi drack lite likör och pratade skit tills vi blev så trötta att vi fick lov att sova.. Fast när jag väl kom i säng så kunde jag inte sova.. Tatueringen kliade som sjutton så jag fick smyga upp och leta efter salvan så jag kunde smörja in den.. Sen gick det att somna..

Vaknade efter 9 imorse för då sprang barnen på övervåningen och väckte mej.. Fick då sova längre än jag trodde att jag skulle få göra :)

Nu ska jag ta och vara lite trevlig här hemma hos Åsa innan det e dags att fara hem till päronen igen..

Ha en trevlig dag,..

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jo, borta bra - men hemma bäst! Eller hur?? Lite skönt med vardag igen också! Kraaam!

Raggarullis sa...

Ja jag längtar verkligen efter min säng nu och jobbet.. Precis det ska bli skönt det..Ha en trevlig kväll :) Kraaaam