torsdag 28 januari 2010

Jodå jag lever.....

Fast jag har varit så jävla trött att jag inte har orkat skriva nåt här på bloggen.. Vi har 2 barn med lite försenad 3-års trots som gör att man har fullt upp på dagarna..

Har inte hänt så mycke i veckan mer än att jag har klippt mej och shoppat lite nya kläder för imorgon ska jag ut och festa med Yang och Jojjo och deras kompisar :)

I tisdags var jag så trött att jag gick och lade mej vid 21.15 och somnade nog ganska snabbt.. Vaknade en vända på natten och trodde att klockan var halv fem på morgonen eller nåt, men hon var bara halv ett.. Det blev en väldans lång natt för min del.

Nu ska jag krypa under täcket och läsa några sidor i min bok
Den e riktigt spännande :) Har beställt boken Aldrig fucka upp av Jens Lapidus, som jag ska läsa när jag e klar med den här boken..

Gonatt

Inga kommentarer: