lördag 9 januari 2010

Slö dag idag..

Idag har det inte hänt mycket.. Har fixat lite med min bärbara dator och sen kollat på tv. Ätit lite lördagsgott och varit inne på Facebook.. Har blivit vän med en kille som min kompis Kalle tycker att jag ska lära känna.. Eftersom han tydligen vill det så slängde jag iväg en vänförfrågan till honom. Ska bli kul att se vad han e för en prick.

Blev väckt idag vid 10 tiden av att mitt ex Johnny ringde.. Han har fått fel på sin dusch nu och han ska börja renovera sitt badrum, så vi har skjutit på mitt besök till i vår, då det e varmt och gött och man kan sitta på hans altan och grilla och dricka nån bärs.. Ska jag vara ärlig så har jag väl gruvat mej en hel del för att åka till kylan i Bollnäs och nu behöver jag inte det. Iofs dröjer det ju längre innan jag får träffa min gammelvovve Tyson då, men jag får stå ut..

(här e min gammelvovve Tyson..Synd nog kunde jag inte ha honom kvar tack vare att han skällde så mycke och det funkar inte när man bor i lägenhet :( )

Inga kommentarer: