fredag 8 januari 2010

Lycklig :)

Idag tog min provanställning slut och det slutade med en fast anställning på jobbet där jag trivs hur bra som helst *jippie*.. Både med barn och jobbarkompisar.. Kan inte bli bättre :) Det firade jag med att dricka ur flaskan med bubbeldricka som jag hade fått i julklapp av ett barn och hans föräldrar :)

Kan ju säga att jag fick en rejäl mjukstart på jobbet igår.. Jag som har längtat efter att träffa alla barnen igen, fick bara träffa 2 stycken igår.. Det var nämligen bara 2 som dök upp. Dom andra var lediga och några var sjuka..Idag hade vi 4 barn, alltså lika lugnt idag. Jag och E har hunnit rensa bort en massa gamla skitsaker, som vi inte ville ha kvar och även leksaker som var trasiga.. Vi har fixat en hel del dokumentation oxå. Vi kände oss väldigt nöjda med det som vi hunnit med idag. Man får lov att passa på när det finns tid över.

Har kollat på en gammal bränd film här ikväll.. Hollywoodland tror jag den hette..Den var riktigt dålig, men nog fan kollade jag klart på den.. Varför gör man det?????? Den som hade textat den kunde varken stava eller engelska, men nog fan låg jag där och läste texten och retade mej på det.. Hade ju räckt med att bara lyssna, men finns det text så nog fan glor man på den..Varför?? Många frågor blir det..



Nä nu ska jag ta och krypa under täcket. E trött och frusen..

Gonatt......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till fast anställning!! Gud va kul :) Ja, det gjorde du rätt i, fira med skumpa alltså ;)
Kramis/Åsa

Raggarullis sa...

Tackar :) Ja det var passande att jag hade en flaska skumpa hemma :) Kramis