lördag 23 januari 2010

En riktig slödag..

Idag sov jag ända till 12.. Det var så skönt att få sova ut :) Behövde verkligen det!!!!!!!!!!!
Imorgon har jag tänkt att jag ska köra spinning och ett corepass.. Har inte blivit mycke träning den här veckan, så jag får köra hårt imorgon istället.. Får väl se om jag kommer ur sängen efter att ha kört corepasset.. Mycke magträning blir det då!!!!

Igår upptäckte jag att min kalender var borta..:(
Hoppas att det e som jag tror, att den har ramlat ur väskan i mitt skåp på jobbet när jag skulle gräva efter min mobil. Har ju mycket uppskrivet som jag måste komma ihåg och jag har ju sånt dåligt minne att det kommer gå åt skogen om jag inte hittar den :(
Det e nackdelen med att ha jobbat på hemtjänsten alldeles för länge..Minnet blev lika dåligt som de som jag tog hand om.. Man brukar ju säga att man blir som man umgås och efter 12 år på hemtjänsten så märks det verkligen..haha..

Nu ska jag snart krypa under täcket och läsa klart Snabba cash.. När jag får lön måste jag köpa boken Aldrig fucka upp som e fortsättningen på snabba cash.

Hoppas ni har haft en trevlig lördag..

Inga kommentarer: