måndag 11 januari 2010

Ny arbetsvecka

Jaha då var det måndag igen.. Började 9 och slutade 17.45.. Idag hade vi 18 av 19 barn och det var så roligt att träffa barnen igen.. Jag och E hade planering på förmiddagen och eftermiddagen gjorde vi lera och satt och degade med barnen och några spelade spel.. När jag kom hem såg jag att min personliga almanacka äntligen hade kommit.. Här kan ni hitta den .. Vem vet ni kanske blir sugna på en egen..

Ikväll ska jag krypa under täcket tidigt för jag öppnar förskolan imorgon klockan 07.00.. Det e lite jobbigt för jag e alltid rädd att jag ska försova mej, så jag sover väldans dåligt natten innan :( Fast fördelen e ju att jag slutar 15.00.

Direkt efter jobbet imorgon ska jag iväg och köra en repa på löpbandet. Behöver träna nu efter jul. E väldigt sporrad att träna hårt nu för i morse upptäckte jag nämligen att jag kunde ha ett par gamla jeans :) Har flera par som jag vill komma i så det e bara att köra hårt nu..

Nä nu ska jag krypa ner i soffan tills det e dags att sova..
Gonatt

2 kommentarer:

Sarah sa...

Skönt ändå att alla helger är över - och livet blir som vanligt, tycker jag!! Hoppas du inte försov dig?! Duktig du är som kämpar så! Kraaam!

Raggarullis sa...

Ja du det håller jag med dej om.. Jag var ju alldeles dagvill i slutet av alla röda dagar..Nope jag försov mej inte :) Det e lätt att kämpa när man vet att man ska få träffa alla goa ungar när man kommer till jobbet :) Ha en trevlig dag!!Kraaam