fredag 1 januari 2010

Nytt år

och självklart var jag duktig nog att ställa till en riktig ligga inför döden dag.. Var så jävla bakis när jag vaknade upp hemma hos Monne och Svensken.. Kan nog ha att göra med allt blandande av alkoholhaltiga dryckerna... Fick i mej lite juice och några skedar yoghurt och sen var det dags för sängen igen.. Spyan var väldigt nära kan jag lova, men jag kunde låta bli som tur va :) Sov i några timmar till och vaknade upp och mådde lite bättre som tur va.. På eftermiddan så åt vi potatisgratäng och kotletter + beasås och det var verkligen välbehövligt.. Sen började jag må så bra att jag kunde åka hem till päronen igen..

Jaja det var då värt allt illamående, för jävlar va roligt vi hade igår..:) Vi käkade jättegod mat och pratade en massa minnen.. Svenskens syrra var oxå med, men hon åkte hem vid halvett på natten.. Hon höll sig nykter.. E ju mer än man kan säga om oss andra :-P

Ringde till både Kalle och Jörgen A för att önska dom ett gott nytt år.. Har inte pratat med dom på evigheter.. Var riktigt skoj att prata med dom igen :) Synd att inte Kalle tog sig till Sverige över jul och nyår.. Vi hade tänkt att vi skulle träffas och dricka några öl, men vi får göra det en annan gång istället..

Vi spelade Sverigespelet en vända, men tröttnade och fortsatte prata en massa skit istället..Vi stod på balkongen och drack lite bubbeldricka och kollade på fyrverkerierna (fick till ett jättehäftigt kort som jag kan lägga in på bloggen när jag kommer hem till Sthlm igen.) Sen fick vi för oss att vi skulle kasta lite pil, men hamnade vid datorn och facebook och skrev lite fram och tillbaka med Kenneth Österbäck.. Vi hade jätteroligt.. När jag och Monne var klara med det så hittade vi Svensken sovandes i soffan.. Vi gav upp pilkastningen och började kolla på nån Rambofilm, men vi fattade nada så vi gav upp det.. Tror inte att vi kom i säng förrän vid 5 på morgonen..

2 kommentarer:

Sarah sa...

Låter som du hade riktigt kul!! Synd bara att det alltid kommer surt efteråt...Gott nytt år på dig!! Kraaam!

Raggarullis sa...

Ja du Sarah det var en riktigt höjdarkväll :) En riktig favorit i repris.. :) Hoppas du hade det roligt på nyårsafton med?? Gott nytt år på dej!!Kraaam