torsdag 21 januari 2010

Lat

Ja det kan man nog lätt påstå att jag har varit den här veckan... Har inte orkat skriva blogg för fem öre.. Istället har jag lagt mej tidigt och läst Snabba cash boken som jag älskar :)och imorgon ska jag äntligen se filmen med den läckra tillsammans med två jobbarkompisar :-D
Innan filmen ska vi gå och käka nånstans..

I helgen blir det hel lugnt.. Tänker inte dricka en droppe alkohol.. Blev ju 2 dagar förra veckan och det kändes efteråt kan jag lova :(
Helgen efter blir det andra bullar däremot.. Min jobbarkompis Y frågade mej om jag hade något planerat för den helgen och det sa jag att jag inte hade.. Då sa hon att ja då har du det nu, för du ska följa me ut och festa då. Jojjo kommer till Sthlm den helgen så hon ska oxå me :) + att det blir en hel del andra människor som ska me ut..

Nu snart måste jag ner i tvättstugan och kolla om det har blivit torrt där nere.. Sen ska det inte dröja länge förrän jag kryper under täcket och fortsätter läsa min braiga bok :) Måste ju läsa ut den innan morgondagen...

Inga kommentarer: